niedziela, 10 czerwca 2012

Euro ulubieńcy ;)

Do boju Hiszpania do boju!! To tak na wstepie ;) A poza tym.. to HISZANIA!! Hiszpania!!

No dobra, juz spokój!

Na systematyczność swoją liczyć nie mogę, więc w moim przypadku tworzenie postów w stylu "ulubieńców" danego miesiąca się kompletnie nie sprawdzi, mam tego świadomość ;) Ale chętnie podzieliłabym się z Wami moimi perełkami dlatego nastaie się to wlaśnie teraz ;) Zapraszam więć na "dziesiątoczerwcowych ulubieńców"!

1. Zdecydowanym ulubieńcem ostatniego czasu jest krem do stóp z Farmony o którym pisałam kilka postów wcześniej. Jest po prostu genialny. Dziala cuda! Jeśli się borykacie z problemem zrogowaciałych stópek i myślicie, że nic Wam  nie pomoże to to jest rozwiązanie - polecam!!


2. W tym roku postanowilam regularnie, bez zadnego zmiłuj się, smarówać twarz filtrem 50. Dlugo szukałam czegoś coby było ok ale też nie nadszarpnelo zbytnio letniego budżetu. Ale tanie i dobre w przypadku filtrów nie szło w parze.. Az nagle w Lidlu wpadł mi w rece krem marki lidlowskiej CIEN - krem z filtrem 50 niby dla dzieci. Mysle sobie.. dla dzieci to pewnie bedzie delikatny i nie zapychajacy. Spróbowalam. I thx god ze to zrobilam;) Zapłaciłam 12 zł za krem który jest naprawde na pełnym wypasie;D Krem nadaje się poda makijaż - nie wysusza, podklad sie na nim nie roluje. Prawda ze bieli, co poczatkowo mnie lekko odstarszylo ale okazalo sie ze to tylko chwilowy efekt ;) Bardzo, bardzo jestem na tak!


3. Na oklaski zasłużył też sobie BB cream od Garniera. Coby o nim nie mowic i nie pisac - ja go lubie. Sprawdza się jako super nawilzenie i wyrównanie kolorytu. Jak bardzo się rano spiesze to nakladam tylko jego - jako krem i jako podkład zarazem i jest git! Przyda się drobne przypudrowanie noska czoła i brody i można śmigac do ludzi ;] A jak mam więcej czasu to mieszam go po prostu z innym podkładem - najczęściej z tym z MAC (pisalam o nim kilka postów wczesniej) ale tak naprawde sprawdza się z każdym - bo nadaje super lekkości ;) Takze wśród tej całej bitwy ktora sie toczy nt BB od Garniera ja zdecydowanie jestem na froncie NA TAK!


I to wsio drogie Panie ;) Pozdrawiam cieplutko - buźki!

ps. Do boju ESPANIA DO BOJU!!!!! <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz