piątek, 8 czerwca 2012

Kibicujemy??

Czas najwyższy zacząć trzymac mocne kciuki! Mecz otwarcia wypada dobrze zagrać! Potem patryiotyzm moj ucichnie i bede mogła spokojne oddać moje wielkie serce kibica mojej ukochanej Hiszpanii <3

A na ten czas pokaże Wam moje dzisiejsze pazurki, które zmalowałam sobie wczoraj wieczorem;) Takie niby nic, ale jakoś duzo przyjemności oczuwam patrzac na te migoczące brokaciki;)


Lakierem bazowym jest moja prywatna wymyślna mieszanka: beżowego nudziaka z Golden Rose i czarnego lakieru z Catrice. Za top posłużył widoczny na zjęciu topper z essence. Swoją drogą bardzo lubie efekt jaki daje na paznokciach, jednak bardzo nie lubie procesu zmywania go z paznokci;/ Koszmarek lekki ;/

Miłego dnia dziewczynki!

4 komentarze:

  1. na dzisiaj powinny być obowiązkowe barwy narodowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No chyba jej tam wygodnie ;D

    Nie myślałam o tym ale możliwe :) Może bardziej z druga jaką zrobiłam bo mi się druga bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiscie kibicowalam do samego konca :)

    OdpowiedzUsuń